09-09-2010 10:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Volg het forum op Twitter

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren Forumregels  
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print   Deel dit topic via Twitter
Auteur Topic: “Please to meet you” op 12 september met oa Undercover  (gelezen 1338 keer)
nedkelly01 en 1 gast bekijken dit topic.
wild horse
Field Member
*

« Gepost op: 16-05-2010 21:27 »

Please to meet you    
2de Zoeterwoudse Rolling Stones Dag!
        In Café De Drie Klavers, Zoeterwoude Met: Undercover en Bazooka Joe plays the Stones
                                        Rolling Stones muziek-quiz!!!!
                Zondag 12 september 2010
                            van 12:00 tot 19:00
Na de succesvolle eerste Please to meet You in Zoeterwoude moet er natuurlijk een tweede Rolling Stones Dag komen in Café de Drie Klavers. Natuurlijk is UNDERCOVER; volgens vele de beste Nederlandse Rolling Stones Tribute Band weer van de partij!!! Café de Drie Klavers is trots dat Undercover samen met de bekende Leidse Coverband Bazooka Joe; die speciaal voor deze gelegenheid zijn Stones repertoire heeft uitgebreid, op zondag 12 september komen spelen op de 2de Zoeterwoudse Rolling Stones Dag. Dit is weer een dag voor echte Stones fans, liefhebbers en ook voor mensen die gewoon van een gezellige dag houden met live muziek uit de jaren 60-70-80 van één van de grootste bands die we kennen. Want wie kent er nu niet die echte Rock & Roll muziek van de Rolling Stones? Als je denkt ik ken al die muziek al dan zal UNDERCOVER je prettig verrassen. Zij spelen ook zeer veel onbekende nummers en veel werk van het ondanks opnieuw uitgebrachte legendarische album Exile on Main street, Dus op zondag 12 september hoor je meer dan alleen de klassiekers uit de speakers in Café De Drie Klavers van de“Greatest Rock and Roll Band on Earth”.

De spits zal worden afgebeten door Bazooka Joe om 13:00 uur. Bazooka Joe is een Leidse band die al vijftien jaar met ‘errug’ classic rock de vaderlandse podia onveilig maakt. Met wortels in bekende Leidse bands als Catapult en Spirit of St.Louis kan deze vijfmansformatie bogen op bij elkaar meer dan 100 jaar podium ervaring. Voor deze gelegenheid hebben zij een set sterk Stones spul bij elkaar gegraaid, met de nadruk op de vroege rauwe Stones. Waarheids getrouw brengen zij Chuck Berry klassiekers als Come On en Route66, maar ook Get off of my cloud en Honky Tonk Women komen langs. Bazooka Joe: rock from the top! Reden genoeg om er op tijd bij te zijn!

Tussen de 2 bands in zullen we weer op een originele manier een Rolling Stones muziek quiz organiseren. Voor de winnaar hebben we een bijzondere verrassing!

Ook laten we op een groot scherm live beelden zien van diverse concerten van de Rolling Stones.

Om in stijl te blijven zal ook de menu kaart een hoog Rolling Stones gehalte hebben, er zijn diverse snacks te verkrijgen die allemaal een Rolling Stones gerelateerde naam mee gekregen hebben.

Het is mogelijk om van te voren kaarten te bestellen per e mail: janine.peter@telfort.nl en betaling via bank rekening 127681914 TAV PQJ de Groot,onder vermelding van Rolling Stonesdag Zoeterwoude. De Kaarten kosten tien euro per stuk en zijn inclusief een bon voor een Rolling Stones Snack naar keuze! We verwachten veel liefhebbers van de Rolling Stones voor deze dag dus wil je zekerheid dat ook jij hierbij kan zijn reserveer dan tijdig je kaartjes.

Het altijd gezellige Café De Drie Klavers, staat erom bekend dat het nooit hetzelfde is en altijd verrassend is met hun activiteiten. Dit wordt door steeds meer mensen ontdekt en dat zal ook voor de 2de  Zoeterwoudse Rolling Stones Dag gelden.
Café De Drie Klavers is prima bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf Leiden Centraal, (15 minuten vanaf het station) Bus 169, 186 en 187 stoppen vlakbij het Café, halte Burg. Smeetsweg in Zoeterwoude Rijndijk. Deze bussen kan je ook nemen vanaf Alphen aan de Rijn of Gouda.

Voor meer informatie kunt u bellen met Jan van Rijn 071-8891376 of Peter de Groot 071-5894158
« Laatste verandering: 02-09-2010 20:04 door wild horse » Gelogd
Flashpoint
Tree board moderator
All Access Member

Geslacht: Man

Catch Your Dreams Before They Slip Away

« Antwoord #1 Gepost op: 16-05-2010 21:36 »

Heel veel succes met de organisatie en dat gaat jullie zeker lukken, gezien de reacties van afgelopen jaar.
Helaas gaat 12 september mij niet lukken.

'Well my mother told my father
Just before I was born,
"I gotta boy-child comin'
Gonna be a Rollin' Stone".
Crackin Up
Backstage Member

http://crackinup.nl

« Antwoord #2 Gepost op: 16-05-2010 21:47 »

Bazooka Joe......is een goeie band, diverse keren gezien in Leiden 3 Oktober

Dirk
Backstage Member

See The Women Working, Yeah, All Down The Line

« Antwoord #3 Gepost op: 17-05-2010 10:02 »

Leuk. Staat in de agenda!

"It's just that demon life has got me in its sway" (J/R)
wild horse
Field Member
*

« Antwoord #4 Gepost op: 24-07-2010 19:57 »

Het programma is definitief, aan het begin van het topic staat sinds vanavond het complete programma met alle info, we zijn er klaar voor, en trappelen van ongeduld om weer een Stones dag te mogen organiseren. We zien jullie graag allemaal in Cafe de Drie Klavers. Heb je nog vragen stel ze gerust!

Tot 12 september!
sister morphine
Field Member
*

Geslacht: Vrouw

......heaven......

Rollingstones30@hotmail.com
« Antwoord #5 Gepost op: 29-07-2010 15:17 »

Leuk, Staat in de agenda genoteerd!

time waits for no one
Anna
Field Member
*

« Antwoord #6 Gepost op: 29-07-2010 20:02 »

Jammer, had graag weer n keertje vooraan willen staan bij Undercover, maar helaas kan ik er dit weekend (weer) niet bij zijn!
Coco
Field Member
*

« Antwoord #7 Gepost op: 29-07-2010 21:22 »

Ik pas mijn vakanties hier voor aan.
En ben blij Undercover weer aan het werk te zien.
Wat maken die toch weer veel in los in je herinneringen!!
Neem waarschijnlijk nog wat vriendjes mee.
_Angie_
All Access Member

Time waits for no one

angie.rs@wanadoo.nl
WWW E-mail
« Antwoord #8 Gepost op: 30-07-2010 12:20 »

Ik pas mijn vakanties hier voor aan.
En ben blij Undercover weer aan het werk te zien.
Wat maken die toch weer veel in los in je herinneringen!!
Neem waarschijnlijk nog wat vriendjes mee.

Gezellig Coco. Ik neem er ook een paar mee Wink

keith 13
FOS Member
**

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #9 Gepost op: 02-08-2010 17:31 »

Eerko (Crackin up) ben jij er bij deze keer helemaal uit Leiderdorp?
Of is er een brommer treffen in Haarlem Wink.
rita
Backstage Member

worried about you

lovely+rita
« Antwoord #10 Gepost op: 02-08-2010 18:53 »

Daar ga ik uiteraard naar toe, dat is dan vlak na m'n vakantie Wink

its only rock and roll, but I like it
wild horses forever!!!!!!
Crackin Up
Backstage Member

« Antwoord #11 Gepost op: 02-08-2010 19:56 »

Nee dit joar gheen brommers kieken.......het is bij mij om de hoek......misschien kom ik inderdaad wel effe kijken  Grin

De Meeuw uit Derp
All Access Member

Rukke en trekke naar Amesfoort

meeuw1965@hotmail.com
« Antwoord #12 Gepost op: 02-08-2010 20:38 »

Nee dit joar gheen brommers kieken.......het is bij mij om de hoek......misschien kom ik inderdaad wel effe kijken  Grin

He Nakketikker
laat effe weten, want dan regel ik, dat Bol en Jaap ook meegaan.
Blijven we mooi bij jouw eten en regel meteen effe genoeg voor in de ijskast, ook voor na afloop.
Ik ga alvast de guys bellen.  Grin Grin

Copyyright DMSODKVUS. Niets van deze berichten mogen worden opgeslagen in een gegevensbestand, of geciteerd worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.
Crackin Up
Backstage Member

« Antwoord #13 Gepost op: 02-08-2010 21:05 »

He Nakketikker
Blijven we mooi bij jouw eten en regel meteen effe genoeg voor in de ijskast, ook voor na afloop.
Goed idee......ik heb een koelkast.....als jij voor de vulling zorgt?

Clierson
Field Member
*

Laughter, joy, and loneliness and sex and sex.....

« Antwoord #14 Gepost op: 02-08-2010 21:33 »

He Nakketikker
Goed idee......ik heb een koelkast.....als jij voor de vulling zorgt?
Eerko, slecht idee. Hij zuipt van die Aldi-bocht. Maar goed, zelf weten hoor. Ik ga iig na afloop meteen naar huis.

“My Bill Wyman Signature Detector is lightweight, easy to use and affordable – yet has significant performance levels. It is the ideal metal detector for anyone starting out treasure hunting”
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: