09-09-2010 10:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Volg het forum op Twitter

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren Forumregels  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print   Deel dit topic via Twitter
Auteur Topic: New vinyl TSP releases  (gelezen 373 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pehdefigo
All Access Member

Geslacht: Man

« Gepost op: 24-07-2010 17:45 »

See here

Exile on Bananas Republic
Grard
All Access Member

« Antwoord #1 Gepost op: 24-07-2010 18:34 »

Ik ben deze releases al een paar keer op de Grote Verzamelbeurs tegengekomen, de meesten al minstens twee jaar geleden.
Het zijn geen ECHTE TSP-uitgaves.
Meer een slimme poging om via een bekende labelnaam je waar aan de man te krijgen.
Ik heb twee jaar geleden die versie van Brussels Affair gekocht, goede kwaliteit, maar hopeloos incompleet als enkel LP zijnde met een stuk of 8, 9 nr's er op.

Kopen? Wanneer je de opnames nog niet heb, wellicht je kans om ze eindelijk aan te schaffen, maar niet doen als verzamelopjecten, want het zijn geen echte Zwijntjes, dus historisch gezien niet echt veel waard.
Brixton
Backstage Member

There,s no business like Stones business

« Antwoord #2 Gepost op: 26-07-2010 18:50 »

De Alternate IORR ziet er wel mooi uit,vroeger kocht ik sommige boots(Lps,voor de jongeren dat is Vinyl  Grin) voor de hoes alleen al ,de kwaliteit was vaak lachwekkend vergeleken met tegenwoordig  Grin
Rocks Off
Club Member

The band's on stage and it's one of those nights

« Antwoord #3 Gepost op: 26-07-2010 19:14 »

Ik heb deze uitgaves ook wel eens op Ebay zien staan.

Groet, Martijn
www.satisfaction.mysites.nl
fansince1989
Jalf
Club Member

WWW E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 28-07-2010 21:42 »

Dus zeg maar een bootleg van een bootleg?

Two 's a crowd on my cloud.
Grard
All Access Member

« Antwoord #5 Gepost op: 29-07-2010 00:13 »

Ze gebruiken gewoon het bekende TSP label en het Trade Mark of Quality design als lokkertje, terwijl eigenlijk deze uitgaves daar niks mee te maken hebben.
Geldt ook voor de digipack cd's die de laatste jaren ook onder TSP label op de markt zijn verschenen.
Een slimme marketingtruuk om zo je spullen te verkopen.
Echt het laatste wat op dit label is uitgebracht (even Dandelion/Rattle Snake niet meegeteld) is die bekende Handsome Girls cd box en die stampt al weer van ca '97.
Bitchesbrew
Backstage Member

They've been outcasts all their lives...!!!

« Antwoord #6 Gepost op: 29-07-2010 20:04 »

Maakt mij allemaal niet veel uit; verzamelaarswaarde al helemaal niet, daar ik mijn vinyl toch de deur niet uit doe. Gaat om de verzameling goede muziek, liefst op vinyl en de waarde doet niet terzake. Als het goed uitgegeven wordt en de kwaliteit redelijk is vind ik 't interessant; label is dan voor mij van ondegeschikt belang. Pig Or Not A Pig; That's The Question...?!

ABB 2006 Parijs - A'dam - Dubendorf
ABB 2007 Werchter - Nijmegen - Londen1
Grard
All Access Member

« Antwoord #7 Gepost op: 29-07-2010 23:13 »

Het blijft natuurlijk toch een vorm van oplichterij.
Zelfde als met nep parfums en horloges.
Mensen denken voor een behoorlijk bedrag iets van een goed merk in huis te hebben gehaald en dan blijkt het nep te zijn.
Lijkt me toch niet zo leuk. Undecided
De Ulk
Field Member
*

« Antwoord #8 Gepost op: 30-07-2010 07:46 »

Ik heb een paar van die platen. Ladies And Gentlemen, The Brussels Affair, Alternate BB, LIB, GHS en IORR. Prima platen hoor, niks mis mee.

Maar inderdaad, om daarvoor de naam van een kwaliteitslabel te misbruiken is natuurlijk je reinste oplichterij.
Tour 75/76
Backstage Member

The Midnight Ramblers on Tour

« Antwoord #9 Gepost op: 30-07-2010 12:55 »

ik heb er ook een aantal zeker geweldige kwaliteit en zien er zeker mooi uit .......maar Shocked bootleggers die van bootleggers jatten Tongue waar gaat het heen met de wereld Wink ik dacht dus wel dat het van TSP/TMOQ/PIG was  Undecided heb er gelukkig niet veel voor betaald bij mijn vaste handelaar Wink

GREATEST ROCK & ROLL BAND OF THE WORLD FOR EVER
De Meeuw uit Derp
All Access Member

Rukke en trekke naar Amesfoort

meeuw1965@hotmail.com
« Antwoord #10 Gepost op: 30-07-2010 12:56 »

ik heb er ook een aantal zeker geweldige kwaliteit en zien er zeker mooi uit .......maar Shocked bootleggers die van bootleggers jatten Tongue waar gaat het heen met de wereld Wink ik dacht dus wel dat het van TSP/TMOQ/PIG was  Undecided heb er gelukkig niet veel voor betaald bij mijn vaste handelaar Wink

Of al die bootleg labels die hun opnamens jatten van fans die ze zelf hebben gemaakt, ook altijd weer lachen.
Dus waar gaat het over, het is nu eenmaal zo  Wink

Copyyright DMSODKVUS. Niets van deze berichten mogen worden opgeslagen in een gegevensbestand, of geciteerd worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.
Tour 75/76
Backstage Member

The Midnight Ramblers on Tour

« Antwoord #11 Gepost op: 30-07-2010 13:02 »

Of al die bootleg labels die hun opnamens jatten van fans die ze zelf hebben gemaakt, ook altijd weer lachen.
Dus waar gaat het over, het is nu eenmaal zo  Wink

Daarom Ray Wink maar ik ga met vinyl eigenlijk alleen voor de oude TMOQ platen zowel Stones, Hendrix, Zeppelin en The Doors lekker met zo'n oudewets velletje papier.......Nostalgie Cool

GREATEST ROCK & ROLL BAND OF THE WORLD FOR EVER
Bitchesbrew
Backstage Member

They've been outcasts all their lives...!!!

« Antwoord #12 Gepost op: 30-07-2010 21:32 »

"It's Only Reggae And Roll" en "The Real Alternate Album" worden nu op Marktplaats aangeboden...

ABB 2006 Parijs - A'dam - Dubendorf
ABB 2007 Werchter - Nijmegen - Londen1
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: